Czy, wiecie, że podejmując pracę zobowiązujecie się do przestrzegania na rzecz Waszego pracodawcy szeregu, określonych zasad? Wynikają one z różnych dokumentów takich jak umowa o pracę, regulamin i kodeks pracy, przepisy BHP oraz przeciwpożarowe.
Co zatem będzie należało do Waszych podstawowych OBOWIĄZKÓW?
Zaznajomienie z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi, a także bezwzględne zastosowanie się do nich
Przestrzeganie czasu pracy
Wykonywanie okresowych badań lekarskich
Dbałość o porządek w miejscu pracy i stan maszyn
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Dochowanie tajemnicy zawodowej oraz lojalność wobec pracodawcy
Przestrzeganie zasad współpracy w grupie
Pamiętajcie, że za nieprzestrzeganie zasad w miejscu pracy może spotkać Was nagana, upomnienie czy kara pieniężna, dlatego ZAWSZE DOKŁADNIE ZAPOZNAJCIE SIĘ Z ZE WSZYSTKIMI DOKUMENTAMI, w których opisane są Wasze obowiązki.
Jakie przysługują Wam prawa?
Prawo do wypoczynku
Bezpieczne warunki pracy
Prawo do świadczeń socjalnych i ubezpieczeń
Prawo do tworzenia organizacji i angażowania się w nie